Bezoekers : Vandaag: 51  Gisteren: 145   Deze Maand: 981  Totaal: 2003246  Online: 0 gebruikers  3 Gasten

 

   

 

bf2 CLS 27.04.2014 4:0
bf2 NLB 18.03.2012 2:2

Forum » [DBC] Algemeen » Forum/Website » Videokaart hulp
Sorteer:      «  1 2 3  » printview
Auteur: Bericht:
 
HawX
Rank 4
120 Berichten
geregistreerd: 15.07.2010
26.06.2011, 18:53 citeer 
heb gehoord dat je voor bf3 minstens een ati 6870 zou nodig hebben.? Denk dat er veel gaan mogen upgraden dan l?cheln

HawX Signatur: http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/HawXz.png
 
Stekmaister
Rank 6
855 Berichten
geregistreerd: 18.12.2007
26.06.2011, 19:15 citeer 
Lijkt me sterk. De engine is dezelfde dan bc2(licht opgewaardeerd). En als het echt waar is dan is dit spel vele malen zwaarder dan crysis in zijn tijd.

Stekmaister Signatur: Stekmaister
 
HawX
Rank 4
120 Berichten
geregistreerd: 15.07.2010
26.06.2011, 19:59 citeer 
Stekmaister geschreven:

Lijkt me sterk. De engine is dezelfde dan bc2(licht opgewaardeerd). En als het echt waar is dan is dit spel vele malen zwaarder dan crysis in zijn tijd.

ja dat weet ik nu niet maar had dit ook maar gehoord van een vriend, hij was aan het googelen en was dat ergens op een website tegengekomen. laten we hopen van niet hé :p

HawX Signatur: http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/HawXz.png
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
26.06.2011, 22:34 citeer 
weet er niet veel van af, maar dat lijkt me ook heel sterk, is die videokaart niet 1 van de besten die er op het moment is?

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
SamDelly
Rank 3
26 Berichten
geregistreerd: 18.06.2010
27.06.2011, 07:13 citeer 
Nee Sean 6990 is be besten Atm l?cheln

SamDelly Signatur: Hack Free Games i Love The Most !!
BFBC2!!!
 
Stekmaister
Rank 6
855 Berichten
geregistreerd: 18.12.2007
27.06.2011, 10:17 citeer 
Hij zegt 1 van de beste zwinkern Dit klopt wel, en zou betekenen dat er een handje vol videokaarten het zou kunnen draaien

Stekmaister Signatur: Stekmaister
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
27.06.2011, 10:54 citeer 
godzijdank had die vriend van je ongelijk hawx, vele gaming sites hebben het over deze specs:

Minimum:
OS: Windows Vista, Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
GPU: DirectX 10 or 11 with 512 MB
HDD: 15GB DVD, 10GB digital

Recomended:
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
GPU: DirectX 11 , GeForce GTX 460 or Radeon HD 6850, 1 GB
HDD: 15GB DVD, 10GB digital

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
MagicBright
Rank 6
706 Berichten
geregistreerd: 03.02.2008
27.06.2011, 15:25 citeer 
Met dat als minimum eisen, kan ik met een gerust hart BF3 aanschaffen. Hooguit nog 2 dimmetjes van 2 Gb erin plempen op 800Mhz dan kan ik em best aan.

MagicBright Signatur:
http://g.bf4stats.com/VZcoLCW0/pc/MagischVriendje.png
 
kuco_nl
Administrator
650 Berichten
geregistreerd: 04.02.2008
27.06.2011, 16:49 citeer 
hangt er vanaf wat voor een os je hebt magic
als je een 32bit os hebt heeft het geen zin om er nog eens 4 Gb in te plempen

kuco_nl Signatur:
 
BlaZedKilla
Rank 6
1066 Berichten
geregistreerd: 04.03.2008
27.06.2011, 21:28 citeer 
Jah die bagger smile van 32-bit gaat maar tot 3,5GB ofzo iets.

BlaZedKilla Signatur: http://www.speedtest.net/result/2865722106.png
Sorteer:      «  1 2 3  » printview


Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om te kunnen antwoorden in een onderwerp!

registreer nu
log in

geen actieve poll

bekijk pollen





Schreeuw!   • Bekijk alles



Dit = Dat
Dit = Dat
Laatste bericht: kuco_nl
Forum: Woordspellen
14.02.2015 - 19:12
3 Woordenspel
3 Woordenspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:04
Koppelspel
Koppelspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:02
QPO ------------NY...
QPO ------------NY...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: Forum/Website
24.08.2014 - 20:32
Weer eens op het f...
Weer eens op het f...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: [DBC] Joinen
22.08.2014 - 22:01
Opschonen forum
Opschonen forum
Laatste bericht: Stekmaister
Forum: Forum/Website
06.05.2014 - 11:08
Gebruik van de web...
Gebruik van de web...
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Forum/Website
11.03.2014 - 03:37
Lanparty Terschell...
Lanparty Terschell...
Laatste bericht: smalle
Forum: Forum/Website
02.02.2014 - 17:11
Nieuw hier :)
Nieuw hier :)
Laatste bericht: smalle
Forum: [DBC] Joinen
18.05.2013 - 03:20
good match
good match
Laatste bericht: MagicBright
Forum: Challenge US
11.02.2013 - 20:55