Bezoekers : Vandaag: 48  Gisteren: 145   Deze Maand: 978  Totaal: 2003243  Online: 0 gebruikers  2 Gasten

 

   

 

bf2 CLS 27.04.2014 4:0
bf2 NLB 18.03.2012 2:2

Forum » [DBC] Algemeen » Forum/Website » Game PC
Sorteer:      «  1 2 3 4  » printview
Auteur: Bericht:
 
Stekmaister
Rank 6
855 Berichten
geregistreerd: 18.12.2007
11.03.2011, 19:29 citeer 
Opzich een redelijk systeem. De processor is snel, videokaart redelijk, kep alleen 1 opmerking, DIE HARDE SCHIJF IS NIET SNEL. 5400 Toeren hdd in een desktop, hoe komen ze er bij? Dit vertraagt alles met opstarten.

Maar ik kan wel een systeem bij elkaar zoeken die voor je in elkaar wordt gezet.

Stekmaister Signatur: Stekmaister
 
BlaZedKilla
Rank 6
1066 Berichten
geregistreerd: 04.03.2008
12.03.2011, 17:16 citeer 
Het is nog steeds bijna altijd goedkoper zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken.
Precies zoals Stekkie zegt om dat soort onzin te voorkomen.
Die samengestelde pc's word altijd ergens bezuinigd, maar niet op een goede manier.

BlaZedKilla Signatur: http://www.speedtest.net/result/2865722106.png
 
The Madhax
Rank 5
362 Berichten
geregistreerd: 06.06.2010
08.04.2011, 12:17 citeer 
BlaZedKilla geschreven:

Het is nog steeds bijna altijd goedkoper zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken.
Precies zoals Stekkie zegt om dat soort onzin te voorkomen.
Die samengestelde pc's word altijd ergens bezuinigd, maar niet op een goede manier.
"...bijna altijd..." is een tegenstelling. Het is 'altijd' of 'meestal'.

Verder ben ik het met je eens. Ik heb de onderdelen erop uitgerekend en kwam ik op €672,58 uit, zie hieronder:

AMD Phenom II X6 156.70
ASUS M4N98TD EVO 103.98
GeIL Black Dragon 45.90
Hitachi Deskstar 5K3000. 2TB 70.50
Club3D HD 6850 Overclock 1024MB 150.50
DVD writer 25.00
Kast met voeding 100.00
Card reader 20.00

Verder een leuk systeem waar Sean de komende tijd mee uit de voeten kan.

The Madhax Signatur: 0H1z 1AM IN UR B0ARD5 C0MM3NT1Z1NG UR THR3AD5!!
 
MagicBright
Rank 6
706 Berichten
geregistreerd: 03.02.2008
08.04.2011, 14:15 citeer 
The Madhax geschreven:

[quote=BlaZedKilla]Het is nog steeds bijna altijd goedkoper zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken.
Precies zoals Stekkie zegt om dat soort onzin te voorkomen.
Die samengestelde pc's word altijd ergens bezuinigd, maar niet op een goede manier.
"...bijna altijd..." is een tegenstelling. Het is 'altijd' of 'meestal'.

Verder ben ik het met je eens. Ik heb de onderdelen erop uitgerekend en kwam ik op €672,58 uit, zie hieronder:

AMD Phenom II X6 156.70
ASUS M4N98TD EVO 103.98
GeIL Black Dragon 45.90
Hitachi Deskstar 5K3000. 2TB 70.50
Club3D HD 6850 Overclock 1024MB 150.50
DVD writer 25.00
Kast met voeding 100.00
Card reader 20.00

Verder een leuk systeem waar Sean de komende tijd mee uit de voeten kan.



Beste Madhax,

ik zie in jouw lijstje geen O.S.. Stel je voor dat je Linux installeerd, ipv een W7????
Dan loopt de prijs toch op, W7 home premium is ook 150 euro

MagicBright Signatur:
http://g.bf4stats.com/VZcoLCW0/pc/MagischVriendje.png
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
08.04.2011, 14:33 citeer 
hey jongens ik heb nu btw al een paar weken een nieuwe pc, die ene bij de link van mycom

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
The Madhax
Rank 5
362 Berichten
geregistreerd: 06.06.2010
08.04.2011, 17:24 citeer 
MagicBright geschreven:

[quote=The Madhax]
BlaZedKilla geschreven:

Het is nog steeds bijna altijd goedkoper zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken.
Precies zoals Stekkie zegt om dat soort onzin te voorkomen.
Die samengestelde pc's word altijd ergens bezuinigd, maar niet op een goede manier.
"...bijna altijd..." is een tegenstelling. Het is 'altijd' of 'meestal'.

Verder ben ik het met je eens. Ik heb de onderdelen erop uitgerekend en kwam ik op €672,58 uit, zie hieronder:

AMD Phenom II X6 156.70
ASUS M4N98TD EVO 103.98
GeIL Black Dragon 45.90
Hitachi Deskstar 5K3000. 2TB 70.50
Club3D HD 6850 Overclock 1024MB 150.50
DVD writer 25.00
Kast met voeding 100.00
Card reader 20.00

Verder een leuk systeem waar Sean de komende tijd mee uit de voeten kan.



Beste Madhax,

ik zie in jouw lijstje geen O.S.. Stel je voor dat je Linux installeerd, ipv een W7????
Dan loopt de prijs toch op, W7 home premium is ook 150 euro

Beste MagicBrite,
Ik had voor hem het OS geregeld. En de PC geassembleerd in Leeuwarden (waar hij woont/studeerd) als hij dat had gewild. En voor ieder ander hier bij DBC geld hetzelfde. Zo doe ik dat voor vrienden.

The Madhax Signatur: 0H1z 1AM IN UR B0ARD5 C0MM3NT1Z1NG UR THR3AD5!!
 
The Madhax
Rank 5
362 Berichten
geregistreerd: 06.06.2010
08.04.2011, 17:29 citeer 
Sean-Inferno geschreven:

hey jongens ik heb nu btw al een paar weken een nieuwe pc, die ene bij de link van mycom
Maakt niet uit. De threadmill gaande houden is het doel.

The Madhax Signatur: 0H1z 1AM IN UR B0ARD5 C0MM3NT1Z1NG UR THR3AD5!!
 
Stekmaister
Rank 6
855 Berichten
geregistreerd: 18.12.2007
08.04.2011, 18:11 citeer 
Kast met voeding is niet echt duidelijk. Voor 100 euries is een kast die je met voeding er in koopt, meestal niet de ideale oplossing. Deze voeding is meestal niet een van de betere. Voeding is niet echt iets waarop veel bezuinigd moet worden.

Als deze los van elkaar gezocht zijn, geld dit verhaal natuurlijk niet. Voor dit geld kan er wel een goede +- 500 watt voeding en een goedkopere miditower kast bij elkaar worden gezocht. Zeker als je zelf niet inbouwd kan een goede kast van 50 euro wel volstaan.

Stekmaister Signatur: Stekmaister
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
08.04.2011, 19:12 citeer 
iig bedankt man zunge raus

The Madhax geschreven:

[quote=MagicBright]
The Madhax geschreven:

[quote=BlaZedKilla]Het is nog steeds bijna altijd goedkoper zelf de onderdelen bij elkaar te zoeken.
Precies zoals Stekkie zegt om dat soort onzin te voorkomen.
Die samengestelde pc's word altijd ergens bezuinigd, maar niet op een goede manier.
"...bijna altijd..." is een tegenstelling. Het is 'altijd' of 'meestal'.

Verder ben ik het met je eens. Ik heb de onderdelen erop uitgerekend en kwam ik op €672,58 uit, zie hieronder:

AMD Phenom II X6 156.70
ASUS M4N98TD EVO 103.98
GeIL Black Dragon 45.90
Hitachi Deskstar 5K3000. 2TB 70.50
Club3D HD 6850 Overclock 1024MB 150.50
DVD writer 25.00
Kast met voeding 100.00
Card reader 20.00

Verder een leuk systeem waar Sean de komende tijd mee uit de voeten kan.



Beste Madhax,

ik zie in jouw lijstje geen O.S.. Stel je voor dat je Linux installeerd, ipv een W7????
Dan loopt de prijs toch op, W7 home premium is ook 150 euro

Beste MagicBrite,
Ik had voor hem het OS geregeld. En de PC geassembleerd in Leeuwarden (waar hij woont/studeerd) als hij dat had gewild. En voor ieder ander hier bij DBC geld hetzelfde. Zo doe ik dat voor vrienden.

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
Sixkiller
Rank 4
165 Berichten
geregistreerd: 12.09.2010
08.04.2011, 20:49 citeer 
proficiat met je nieuwe syyteem sean ,nu kan ik nog meer op de grond gaan liggen pffff l?cheln

Sixkiller Signatur: http://g.bfbcs.com/23715/pc_Sixkiller.png



Sorteer:      «  1 2 3 4  » printview


Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om te kunnen antwoorden in een onderwerp!

registreer nu
log in

geen actieve poll

bekijk pollen





Schreeuw!   • Bekijk alles



Dit = Dat
Dit = Dat
Laatste bericht: kuco_nl
Forum: Woordspellen
14.02.2015 - 19:12
3 Woordenspel
3 Woordenspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:04
Koppelspel
Koppelspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:02
QPO ------------NY...
QPO ------------NY...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: Forum/Website
24.08.2014 - 20:32
Weer eens op het f...
Weer eens op het f...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: [DBC] Joinen
22.08.2014 - 22:01
Opschonen forum
Opschonen forum
Laatste bericht: Stekmaister
Forum: Forum/Website
06.05.2014 - 11:08
Gebruik van de web...
Gebruik van de web...
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Forum/Website
11.03.2014 - 03:37
Lanparty Terschell...
Lanparty Terschell...
Laatste bericht: smalle
Forum: Forum/Website
02.02.2014 - 17:11
Nieuw hier :)
Nieuw hier :)
Laatste bericht: smalle
Forum: [DBC] Joinen
18.05.2013 - 03:20
good match
good match
Laatste bericht: MagicBright
Forum: Challenge US
11.02.2013 - 20:55