Bezoekers : Vandaag: 51  Gisteren: 145   Deze Maand: 981  Totaal: 2003246  Online: 0 gebruikers  2 Gasten

 

   

 

bf2 CLS 27.04.2014 4:0
bf2 NLB 18.03.2012 2:2

Forum » [DBC] Algemeen » Forum/Website » Game PC
Sorteer:      1 2 3 4  » printview
Auteur: Bericht:
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
08.03.2011, 20:29 citeer 
Hey mensen, ik zit er dus over na te denken een nieuwe game pc te kopen(geen idee hoe dat samenstellen en installen werkt), heb zelf ook al wat rond gekeken maar weet nog niet echt wat ik wil, heb jullie misshien ook suggesties en goede ervaringen bijvoorbeeld bij winkels?

P.S ben natuurlijk ook maar een studentje, dus voor meer dan 950euro lukt het me niet zunge raus

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
08.03.2011, 21:11 citeer 
pc die ik nu heb loopt behoorlijk irritant te doen

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
kuco_nl
Administrator
650 Berichten
geregistreerd: 04.02.2008
08.03.2011, 23:38 citeer 

kuco_nl Signatur:
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
09.03.2011, 10:50 citeer 
wow zit er zeker wel goed uit, alleen zou die procesor wel een dual core zijn denk je of niet? en denk je ook wel at ie beter is als deze(heb ik nu):

Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.7GHz
Memory:
2048MB RAM
Hard Drive:
250 GB
Video Card:
ASUS EAH3870 Series
Monitor:
Plug en Play-monitor
Sound Card:
SoundMAX HD Audio
Speakers/Headphones:
Keyboard:
USB-hoofdhub
Mouse:
USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System:
Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
Motherboard:
Computer Case:

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
09.03.2011, 13:59 citeer 
Na wat gevraag heb ik denk ik besloten deze te gaan kopen, heel erg bedankt kuco l?cheln

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
Sixkiller
Rank 4
165 Berichten
geregistreerd: 12.09.2010
09.03.2011, 15:51 citeer 
ziet er inderdaad niet slecht uit smile

Sixkiller Signatur: http://g.bfbcs.com/23715/pc_Sixkiller.png



 
Sean-Inferno
Rank 4
197 Berichten
geregistreerd: 28.07.2010
09.03.2011, 18:15 citeer 
of nouja ik ga toch maar verder kijken zunge raus

Sean-Inferno Signatur: http://g.bfbcs.com/20894/pc_Sean-Inferno.png
http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Mr-Sean-Inferno.png
 
Truus-de-Mier78/Teracon
Administrator
98 Berichten
geregistreerd: 26.02.2008
09.03.2011, 18:41 citeer 
je kan beter alles apart kiezen wat je erin wilt, ben je vaak wel goepkoper uit. vraag eventueel aan madhax , heeft mij ook geholpen

Truus-de-Mier78/Teracon Signatur: http://g.bf4stats.com/Uf0ee0kF/pc/Truus-de-Mier78.png
 
kuco_nl
Administrator
650 Berichten
geregistreerd: 04.02.2008
09.03.2011, 19:59 citeer 
Sean-Inferno geschreven:

wow zit er zeker wel goed uit, alleen zou die procesor wel een dual core zijn denk je of niet? en denk je ook wel at ie beter is als deze(heb ik nu):



als je verder beneden kijkt staat er dat het een quad core is

en truus als je deze onderdelem los besteld ben je net zo duur uit en moet je hem zelf in elkaar zetten dat zie ik sean nog niet doen

kuco_nl Signatur:
 
Stekmaister
Rank 6
855 Berichten
geregistreerd: 18.12.2007
09.03.2011, 20:08 citeer 
ik zie de link van kuco niet, maar zo te lezen is het een oem pc. Losse onderdelen kopen is altijd beter(lees goedkoper en/of sneller). Maar dan is nog de vraag of je het zelf in elkaar wil zetten. Ook kun je dit wel door sommige winkels laten doen. Maar dit kost natuurlijk ook weer iets(55 euro bij salland).Maar dat bedrag kan zeker wel uit.
Ik weet niet wat voor een monitor je hebt, of deze nog goed genoeg is? En natuurlijk alle randapperatuur, als je daar tevreden mee bent, scheelt ook alweer in de prijs.
Als je dit ff op een rijtje zet, wil ik wel ff kijken wat ik bij elkaar kan vinden?
En kan iemand dat systeem van kuco ff plaatsen, ik ziet um niet!

Stekmaister Signatur: Stekmaister
Sorteer:      1 2 3 4  » printview


Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om te kunnen antwoorden in een onderwerp!

registreer nu
log in

geen actieve poll

bekijk pollen





Schreeuw!   • Bekijk alles



Dit = Dat
Dit = Dat
Laatste bericht: kuco_nl
Forum: Woordspellen
14.02.2015 - 19:12
3 Woordenspel
3 Woordenspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:04
Koppelspel
Koppelspel
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Woordspellen
13.02.2015 - 20:02
QPO ------------NY...
QPO ------------NY...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: Forum/Website
24.08.2014 - 20:32
Weer eens op het f...
Weer eens op het f...
Laatste bericht: NYaNK33
Forum: [DBC] Joinen
22.08.2014 - 22:01
Opschonen forum
Opschonen forum
Laatste bericht: Stekmaister
Forum: Forum/Website
06.05.2014 - 11:08
Gebruik van de web...
Gebruik van de web...
Laatste bericht: BlaZedKilla
Forum: Forum/Website
11.03.2014 - 03:37
Lanparty Terschell...
Lanparty Terschell...
Laatste bericht: smalle
Forum: Forum/Website
02.02.2014 - 17:11
Nieuw hier :)
Nieuw hier :)
Laatste bericht: smalle
Forum: [DBC] Joinen
18.05.2013 - 03:20
good match
good match
Laatste bericht: MagicBright
Forum: Challenge US
11.02.2013 - 20:55